KADANG-2 AKU EMO PELIK -.-

menulis  sesuatu  sambil  mendengar  irama  born to die , sambil  memahami  makna  liriknya  membuatkan  aku lemah  walaupun  aku  seorang  lelaki. ditambah  pulak  dengan  masalah antara kekanda dan dinda , ia membuatkan aku  lagi   feel  seperti  melihat  filem  OMBAK RINDU  arahan  Osman  Ali  &  sometimes  aku rasa, aku  bukanlah amat penting baginya. apa  yang  aku harap  selama  ini , hanyalah  angan-angan mat jenin.

memikirkan  apa  yang  perlu  dijawab kepada  ibunya pula  nanti  , lagi  membuatkan aku  seperti  akar  serabut   yang  pening  juga  melihatnya.  

act  aku  tak  pernah  menuduh  dia, aku  faham  juga  dia, tapi  kenapa  dia  tak boleh  paham  aku , kenapa  dia  tak  boleh  menjaga  hati  aku ?  aku  nak  buat  apa  pun  ,  mesti  pikiaq  pasai  dia.  

1 comment:

ah sahaja said...

im so sorry plumpybear , iloveyouuu

Post a Comment

Joe Rizal © 2011